poniedziałek, 9 listopada 2015

Dlaczego warto poznać Classic Remise Berlin?

Classic Remise, co można przetłumaczyć jako Klasyczna Remiza w Berlinie to miejsce, które powinien zobaczyć i odwiedzić każdy interesujący się oldtimerami.
W Niemczech są dwa duże centra starych samochodów pod tą nazwą: w Berlinie i w Duesseldorfie. Remiza w Berlinie została otwarta w 2003 roku i to właśnie tę odwiedziliśmy podczas ostatniego weekendu w Berlinie w niedzielę, a jakże, ponieważ jest to miejsce dostępne dla zwiedzających przezz 365 dni w roku.



Stoją tam w niebywałym zgęszczeniu na metr kwadratowy oldtimery i samochody oraz motocykle.
Już sam budynek robi wrażenie, ponieważ są to nowocześnie odrestaurowane hala przemysłowe. W takim otoczeniu aż miło oglądać rozstawione po całym budynku historyczne samochody, motocykle, sklepy z gadżetami dla miłośników komunikacji. 










 
Aaaa. Zapomniałabym, że są i łodzie. A nawet historyczne dystrybutory paliwa.
Oprócz oglądania porozstawianych wszędzie oldmobili można też zajrzeć do rozmieszczonych w halach warsztatów, obejrzeć powierzchnie wystawowe, przeszklone garaże, gdzie stoją samochody prywatnych właścieli, sklepiki, warsztaty serwisowe, lokale gastronomiczne. 
























To chyba jeden z najstarszych motocykli wyścigowych w historii, obok zdjęcia jeźdźca. Niemiec Hans Georg Anscheidt był mistrzem świata w wyścigach motocyklowych na Suzuki w klasie 50 cm 3 w latach 1966, 1967, 1968. Ponadto zwyciężał 14-krotnie w Grand Prix Niemiec.
 No nie powiem, przystojny z niego był motocyklista...
 Poniej jeszcze dwa zdjęcia Mistrza, polecam uwadze szczególnie drugie.

Hans Georg Anscheidt opłukiwany wodą ze szlaucha po wyścigu. Tak się kiedyś wyglądało po wyścigu motocyklowym!
Często organizowane są tam niezapomniane eventy. Podczas naszego zwiedzania jedna z sal była wynajęta na zamknięte przyjęcie firmowe.

Najbardziej niezwykłe dla mnie eksponaty to te najstarsze samochody.

Takie cuda czasami widuje się na zjazdach oldtimerów


Wielką sympatię wzbudziły we mnie też wystawione tam motocykle.







Klasa małych samochodów:


Ten samochód nazywano u nas ogórek:



Na zewnątrz na dziedzińcu też stały samochody.

A to jego wnętrze - powiedziałabym, że uproszczone.
A to kilka najbardziej popularnych tutaj marek:
Widywałam jeszcze Jaguary:
Podobał mi się właśnie ten stary znak mrrrrr!!!!
Oczywiście spróbowałam zapozować przy niektórych z tych pięknych aut, ale przy nich jedyny dozwolony strój to szpilki i elegancka suknia od projektanta. :)
A ja chwilowo byłam ubrana jedynie pod kolor. :)
Wszystkich zdjęć zamieścić oczywiście nie mogłam, ale dla Was, którzy interesują się takimi cackami, zebrałam wszystkie zdjęcia w ALBUMIE: 2015-11-01 Classic Remise.
Zapraszam do wspólnego oglądania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz